Ærer dem som æres bør

Arbeid av

Kvikk Lunsj feirer 70 år som tursjokoladen, og i den anledning har SMFB laget en film som tar for seg et aspekt ved turgåing de færreste tenker på til daglig.

– Kvikk Lunsj på tur er en selvfølge. Like selvfølgelige er derimot ikke alle bekvemmeligheter vi møter som turgåere i vårt vakre land, og det er mye takket være en stor innsats fra svært mange. Lett å glemme. Verdt å minne om, sier Carl-Erik Conforto, Art Director i SMFB.

Chris Samways i Kraft Foods Norge, er meget godt fornøyd med resultatet.
– Det var lenge siden vi gjorde noe nytt på Kvikk Lunsj. Men når vi nå skulle lage en ny film hadde vi store ambisjoner. Disse har både byrået og regissøren på alle måter innfridd,. Kvikk Lunsj er en sterk merkevare som nordmenn har et nært og kjært forhold til. En drømmesituasjon som også medfører et stort ansvar. Jeg håper vi evner å imøtekomme folks høye forventinger, avslutter Samways.

Filmen er spilt inn over store deler av landet gjennom flere årstider. Den vil dukke opp på både TV og kino i ukene som kommer.

Team på jobben:
SMFB: AD: Carl-Erik Conforto, tekst: Stig Bjølbakk, tekstassistent: Mari Lund, prosjektleder/byråprodusent:Camilla von Borcke, konsulent: Christian Steen.

Produksjon: Motion Blur, regi: Thomas Hilland, produsent: Richard Patterson.

Team hos kunde: Markedsjef Sjokolade Norge: Chris Samways, Senior Brand Manager: Marit Myklestad, Brand Manager: Ronny Nistad.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.