Med NetCom inn i fremtiden

Arbeid av Jimmy Royal

I kjølvannet av NetComs nye filmer kommer selskapet nå med et nytt konsept på nett, der du kan legge igjen fremtidige telefonbeskjeder til deg selv.

Det interaktive byrået Jimmy Royal har utviklet ideen for McCann, hvor hovedtanken var å gjøre noe nytt, engasjerende og involverende. På den nye nettsiden kan du gå inn og legge igjen en hilsen til deg selv og bestemme når du skal motta beskjeden, i morgen eller 3 år fram i tid. På den angitte dato vil du da bli oppringt, og motta din egen beskjed fra fortiden.

Dette gir NetCom mange muligheter til å få frem sin egen merkevare og sine produkter på en relevant måte, mener selskapet selv. Tjenesten er gratis, også for de som ikke er NetCom-kunder.
– Målet har vært å gjøre noe mer for å aktivisere brukerne enn det vanlige bannerannonsen gjør. I tillegg var det ønskelig å inkludere mobilen i det hele. Jimmy Royal har utviklet en strålende løsning, og foreløpig ser det ut som om tjenesten er en stor suksess, sier Stian Johansen og Janne Brenda Lysø i teamet fra McCann.

Se nettsiden her.

Team: I McCann har Tone Bøygard vært prosjektleder og Marit Høvik Hartmann konsulent.

Anders Aakre fra Jimmy Royal har hatt det kreative ansvaret inkludert design. Håvard Stranden og Snorre Berge har stått for Flash-programmering. Wox har gjort teknisk implementering og serversideprogrammering. Responsfabrikken har i samarbeid med Jimmy Royal utviklet teletjenesten. Film ved Pravda/Jimmy Royal og lyd ved Sagveien Resort. 3D ved Chimney Pot/Jimmy Royal. Mona Jensen og Ida Johnsen har koordinert det hele.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.