Tenker smått

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

I disse dager lanseres Hyundai i30 med en kampanje delvis utviklet av Kitchen Reklamebyrå.

–– I utgangspunktet forelå det en internasjonal kampanje som skulle versjoneres, sier konsulent Bjørn Polmar i Kitchen.

–– Etter å ha vurdert mulighetene, og ikke minst utforsket alternativene, ble vi imidlertid fort enige om at det var både nødvendig og hensiktsmessig å utvikle noe nytt for Norge, sier Polmar.

Det betyr at TV-kampanjen er utviklet internasjonalt, mens annonsemateriell for avis og nett er utviklet nasjonalt av Kitchen.

Bedre enn sitt rykte – 

– Med utgangspunkt i utfordringene vi har definert og de strategier som er utviklet, ønsket vi i større grad å fokusere på at Hyundai utvikler teknisk avanserte og moderne biler med en kvalitet som er langt høyere enn det mange tror. Hyundai er vesentlig bedre enn sitt rykte, og vi må bygge sten for sten for over tid å styrke merkets posisjon, sier PR-sjef Stian Thrane hos importøren.

Små, men viktige detaljer – 

I denne kampanjen har vi lagt vekt på de små, men viktige detaljene, sier det kreative teamet Christian Hygen og Per Erik Jarl.

–– Med de begrensinger som foreligger har vi forsøkt å skape en kampanje som gir Hyundai et noe mer genuint utrykk, og ikke minst en kvalitetsopplevelse som både bilen og merkevaren trenger, avslutter de.

Teamet i Kitchen har vært konsulent Bjørn Polmar, tekstforfatter Christian Hygen, AD Per Erik Jarl og prosjektleder Therese Røkke.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.