Nye Synnøvefilmer fra Kitchen
I dag lanserer Synnøve sin nye Findenost på TV med et sett med helt nye filmer, laget av Kitchen og produksjonsselskapet EFTI.
Utover at Findenost har den karakteristiske «nøttesmaken» har den som andre oster i segmentet også hull. Hull er for ostekjennere synonymt med mer smak, og vi følte derfor at det var naturlig at kommunikasjonen også tok utgangspunkt i hullene, sier konsulent Bjørn Polmar i Kitchen.
Utfordringen til Kitchen har vært å få frem det som kjennetegner den nye osten, samtidig som byrået ønsket å bringe videre deler av utrykket og historien til Synnøve.
Vi vet fra ulike undersøkelser at posisjoneringen av og kommunikasjonen for Synnøve har lykkes. Derfor må vi klare å ha med oss historien samtidig som vi ikke må stivne i utrykket. Det føler vi at vi har klart her gjennom å sette folks forhold til «hull» inn i et historisk perspektiv, sier Polmar.
Ansvarlig hos Synnøve har vært Markedsdirektør Siri Melberg og Produktsjef Jill Hendnes. Team hos Kitchen har vært konsulent Bjørn Polmar, prosjektleder Mette Løland, AD Maria Myhre, Tekst Marit Rui og inhouse producer Caroline Werring.
Produksjon: EFTI
Regi: Popcore
88774555-376c-4495-9075-0428a73ebddf.mpg
0d9fce0d-f952-4275-8740-57cb705b56a0.mpg
Involverte byråer
Publicis Kitchen