Liff med Panasonic-film

Arbeid av

Det velrennomerte tyske byrået Scholz & Friends har hyret inn den norsk-engelske regiduoen Liff til å lage sin siste reklamefilm for Panasonic.



Scholtz & Friends er eksperter på klassisk reklame, gjerne kombinert med skrudd humor, noe vi ser ansport til i Panasonic-filmen.
– Ideen var enkel men veldig sterk, og ble gjennomført likeledes – et par enkle skudd med rollebestningen spleiset sammen med forhåndsutvalg stock-film av fulgene, sømløst satt sammen av Chimney Pot  Oslo, forteller Richard Patterson, produsent i Motion Blur. 

Klassisk «norsk» reklame Medprodusent Espen Horn mener ideen minner om klassisk norsk reklamfilm fra gullalderen.
– Den likner faktisk på hva vi gjorde i Norge tildigere, noe norsk reklamebransje har blitt priset og hedret for. Dermed var det noe vi bare måtte gjøre, sier Horn.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.