Norlis Antikvariat på nett

Arbeid av

Norlis Antikvariat debuterer på nett med en løsning som er bevisst bakstreversk. Det er 2008scandinavia som har løst oppgaven.



Nordlis Antikvariat har mer eller mindre vært kunde av Erik Heisholt og hans arbeidsgivere (det være seg Leo Burnett, SMFB eller 2008scandinavia) fra 1996, og kommunikasjonen har stort sett bestått av annonser, postere og boards.

På egne premisser
Nå føler antikvariatet i Universitetsgaten i Oslo at en viss digital tilstedeværelse har blitt nødvendig. Men på helt egne premisser.

Se løsningen her: www.norlisantikvariat.no

– Norlis Antikvariat er som en oase, så fort du stiger inn i lokalet, er det som om all verdens kjas og mas forsvinner, og alt handler om gamle bøker, stor litteratur og sansenes ro. Dette er en følelse flere mennesker kunne hatt godt av å oppleve oftere, og det er også dette idéen til nettsiden til Norlis Antikvariat tar utgangspunkt i, sier Heisholt.

2008scandinavia har jobbet tett sammen med Mediafront for å utvikle nettsiden.
– 2008scandinavia vil skape intelligente, relevante og estetiske kommunikasjonsopplevelser. Det føler jeg vi har fått til sammen med Mediafront, og er veldig stolt av jobben, sier Erik Heisholt.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.