Håkonsen fronter fruktjuice

Arbeid av Naked Communications AS

Snowboardess Terje Håkonsen spiller hovedrollen som seg selv i en ny kinoreklamefilm for fruktjuicen Smartfish. Kampanjen er utviklet av Naked.

I kinoreklamen for fruktjuicen Smartfish møter vi Håkonsen som særs sprek 122-åring på gamlehjemmet. Terje Håkonsen stiller svært sjelden i reklame, men dukker altså opp som den unge versjonen av seg selv i reklamefilmen som begynner å gå på kino om en måneds tid, ifølge kjendis.no.

Inneholder fisk 

Produktet er en ny norskprodusert fruktjuice som inneholder laks.

– Vi har patentert en teknologi for å tilsette marine fettsyrer i drikke- og matvarer. Selv om juicen inneholder laks, kan den drikkes som en helt vanlig, god juice, sier juiceprodusenten bak produktet, Henrik Mathisen fra Pharmalogic, overfor kjendis.no.

Produktet finnes i dag i hele 8 markeder, inkludert USA og Kina.

Frontside for eldre

Filmen er regissert av en annen brettmester, regissør Alexander Kayiambakis fra produksjonsselskapet Trøbbel. Han har vært norgesmester i skateboard flere ganger på nittitallet.

Filmen er spilt inn på det tidligere psykiatriske sykehuset på Dikemark. Håkonsen spiller ikke seg selv som 122-åring, den jobben gjør en profesjonell skuespiller.

–– Bare scenene på trampolinen og skateboardet er det Terje selv som gjør, røper Kayambakis overfor kjendis.no.

Filmen skal gå på kino til slutten av mai. Kampanjen skal strekke seg over flere aktiviteter gjennom kampanjeperioden. Smartfish er også sponsor av Terje Håkonsens The Arctic Challenge i februar.

Filmen er utviklet av kommunikasjonsbyrået Naked. Regi: Alexander Kayiambakis. Produksjon: Hugo Føsker.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.