Iskald reklame

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Hansa går nye veier i sin markedsføring av Olden, og har i samarbeid med Kitchen og JCDecaux tatt i bruk ren is i sin nye utendørskampanje.

Hansa går nye veier i sin markedsføring av Olden, og har i samarbeid med Kitchen og JCDecaux tatt i bruk ren is i sin nye utendørskampanje.
I reklamemontere ved flere av byens leskur er det montert inn isblokker med fastfrossede Oldenflasker i forbindelse med den nye kampanjen.

Bjørn Erik Aasebø i JCDecaux mener løsningen kan være med på å flytte grensene for hva som kan gjøres av utendørsløsninger.
– Det å tenke på is som et visningselement som Olden her gjør, er første gang jeg har sett «live». En løsning som denne pusher oss til å finne nye måter å hvordan løse visningen på, sier han.



Aasebø observerer med stor glede at interessen for utendørs har tatt seg opp, og skryter samtidig av Kitchens jobb, som han mener er med på å utfordre utendørsformatet.
– Dette gir inspirasjon til enda bedre løsninger også i de mer tradisjonelle kampanjene. Det fokus på utendørsløsninger som jeg opplever at kreatører har i disse dager, lærer alle av. Både byråer og mediet.

Teamet hos Kitchen er: Heidi Mittun-Kjos og Ole Henrik Stubberud. Prosjektleder: Ellen Sørnes. Ansvarlig hos Hansa: Anne Fotland Pedersen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.