Opptaksprøven er klar

Arbeid av Jimmy Royal

Kampanjen rundt opptaksprøven på Westerdals er gått over i fase to. Ny webversjon samt en print- og plakatkampanje er lansert.

Ungdomsbyrået Dist ble rundt juletider valgt til å produsere den nye rekkruteringskampanjen for Westerdals School of Communication.

28. januar ble kampanjesiden www.hodetditt.no lansert, hvor fremtidige studenter har kunnet konkurrere om å lage en av oppgavene til opptaksprøvene.

I dag ble en ny versjon av nettsiden lansert. Her kan vinneroppgaven sjekkes ut, opptaksprøvene lastes ned, samtidig som man kan få audiovisuell inspirasjon til å padle seg gjennom de noe beryktede prøvene.

Artig for kara Kreatørene Eirik Sørensen og Michael Hansen, sier det var spesielt moro å få denne jobben, nettopp fordi den kom fra Westerdals. Det er ikke lenge siden topspannet selv fikk utdannelsen sin derfra.
– Det er ikke mange år siden vi selv lekte oss med opptaksprøvene, så dette vekket mange gode minner. Når man jobber med opptaksprøvene er hodet ditt stappfullt av tanker og idéer. Men for å finne frem til de aller sprøeste løsningene trenger man også kontinuerlig tilgang til inspirasjon. Westerdals er jo også en skikkelig drømmekunde. De forstod tankene våre umiddelbart og ga oss veldig frie tøyler, uttaler de to.

Dist har ellers kunder som Kunnskapsdepartementet, NetCom, Levi’s, Peppes Pizza og Kirkens Nødhjelp.

Kampanjen er laget av:
Team: Michael Hansen/Eirik Sørensen (Dist)
Nettside: JimmyRoyal
Foto: Pål Laukli (Tinagent)
Backend: Wox

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.