Splitter nye tradisjoner

Arbeid av McCann Oslo

Brunostene fra Tine har fått nytt pakningsdesign. Begivenheten markeres med en omfattende reklamekampanje.

Kampanjen består av både butikk- og utendørsreklame samt magasin- og internettannonser.
– Brunostene fra Tine er allerede kjent som noe av det som gjør nordmenn til nordmenn. Med denne kampanjen vil vi bidra at også unge mennesker husker på hvor godt brunost smaker, forteller Frode Fimreite, kategorisjef i Tine.

De nyskapende men likevel tradisjonelle plaggene i kampanjen er utviklet i samarbeid med designer-duoen Arne & Carlos, som er også er aktuelle med ny kolleksjon og bokutgivelse i disse dager.
– Det var en helt spesiell opplevelse å få ideene sine virkeliggjort av så anerkjente kunstnere, forteller Annette Briest Kriszat, som har kreert kampanjen sammen med Sigurd Solberg, Jan Petter Ågren og Stian Birkelid.

Fornøyd strategidirektør
– Personlig er jeg strålende fornøyd med at vi har laget en integrert 360-kampanje som samtidig utnytter de ulike mediene på en så god måte, uttaler strategisk direktør Paal Tarjei Aasheim.

Han legger til at han gjerne skulle vunnet en av de spesielle strikkegenserne, men at konkurransen på tine.no/brunost dessverre ikke er åpen for ansatte i McCann.

Se også kampanjesiden.


Klikk på plusstegnet for å se bilder i større versjon.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.