Første SAS-kampanje fra McCann

Arbeid av McCann Oslo

SAS valgte McCann som sitt nye byrå i november i fjor. Nå er de første resultatene av samarbeidet klare.

– Det er egentlig to ulike kampanjer som går ut samtidig. Den ene er sommerkampanjen, men enda viktigere er introduksjonen av vårt nye kommunikasjonskonsept «Din tur», forteller Nina Bråthen i SAS.

Gjenreise tillit
Både SAS og McCann understreker at dette er starten på et langsiktig arbeid som har som mål å gjenreise tilliten til SAS.

– SAS har fått mye juling de siste årene og omdømmet har fått seg en alvorlig smekk, understreker Atle Skageng, som er ansvarlig for SAS i byrået.

I denne fasen har det vært viktig for McCann å kommunisere konkrete bevis som de reisende opplever som viktige og differensierende.
– Mange har manglet argumenter, ord og begreper for hvorfor de skal velge SAS, sier Skageng.

Team:
AD: Stian Johansen
Tekst: Janne Brenda Lysø
AD- assistent: Nettan Persson    
Konsulent: Atle Skageng
Prosjektleder: Hanne Bismo Steen

Klikk på plusstegnet for å se annonsene i større versjon. Klikk på pdf-tegnet for å laste dem ned til skrivebordet.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.