Fra lyd til papir

Arbeid av

Radioproduksjonsselskapet Verdens Sterkeste Mann med egenannonsering – på print.

Verdens Sterkeste Mann skal ut i offentligheten med en annonsekampanje utviklet av Futatsu Industries. Annonsene er laget for å minne den kreative bransjen om at alle merkevarer kan bli til flott lyd.
– Vår styrke er å lage kommersiell lyd, sier daglig leder Frederik Horn. Og det er nettopp dette Futatsu har tatt fatt i.

– Det kan være en utfordring å få kjente og kjære logoer til å fremstå som spennende på radio, men sammen med byråene har vi lang erfaring for å få dette til på en bra måte, avslutter Horn.

Kampanjen skal gå i første omgang stå på trykk i KF magasinet, og skal videre utvikles til bannere og brukes på web. Flere annonsemotver er også planlagt etterhvert.

Futatsu Industries har laget kampanjen, Heidi Wilhelmsen hos Bleed har vært illustratør.

Klikk på plusstegnet for å se annonsene i større versjon, klikk på pdf-tegnet for å laste annonsene ned til skrivebordet.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.