Se Trys første film for Nordea

Arbeid av TRY

Etter en omfattende byråkonkurranse i hele Norden gikk Try Reklamebyrå i høst seirende ut av kampen om Nordea-kontoen. Nå er det første resultatet klart for nordiske TV-skjermer.

Undersøkelser viser at Nordeas største fortrinn er menneskene som jobber der. Etter å ha tegnet på glassplater i mange år, vil derfor Nordeas kommunikasjon få et annet uttrykk i tiden framover, forteller Lars Joachim Grimstad, tekstforfatter i TRY.
– Vi har ønsket å løfte fram den enorme kunnskapen og forståelsen for folks hverdag og økonomiske problemstillinger som ligger samlet hos Nordeas nærmere 40.000 ansatte. De ansatte forteller historier som folk kan kjenne seg igjen i og som viser hvordan Nordea sammen med kunden kan gjøre det mulig, forteller Grimstad.

Banken ser frem til å jobbe med sitt nye nordiske byrå.
– Try ble valgt i sterk konkurranse med 5 byråer i finalen ut fra en gjennomarbeidet, sterk og synlig strategi og et langsiktig og godt kreativt kommunikasjonskonsept, sier Arne Lambech. markedsdirektør i Nordea Bank Norge.

Jo flere vi er sammen Try har for anledningen pusset et dobbeltteam på saken: Lars Joachim Grimstad (tekst), Egil Pay (AD), Eva Sannum (tekst), Kristin Sauge (AD), Arne Eggen (konsulent) og Marte Listhaug (prosjektleder).

Filmen er produsert av 4 ½ med Marius Holst på regi og Turid Øversveen og Mette Waaberg som produsenter.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.