Svulmende følelser på Sinsen

Arbeid av TRY

Try og Kims Delivio forteller oss at noen av de viktigste erkjennelsene kan skje en helt vanlig hverdag i en sofa foran TV'n på Sinsen.

Delivio skal være Kims' mest delikate potetchips, smakssatt med ekte, italiensk olivenolje. Men i tillegg til den gode smaksopplevelsen, lærer filmen oss at potetgullet kan gi andre, mer amorøse effekter – selv på Sinsen.

Første film for Kims
Filmen er kreert av de tidligere Dinamo-makkerne Lars Joachim Grimstad og Egil Pay. De gjenoppsto som team hos Try for drøyt et år siden. Filmen er tospannets første for Kims. Tidligere var det Tore Woll og Erlend Kloumann Høiner (nå McCann) som klekket ut Kims-reklamen.

Høy på kjærlighet Det skjer noe ekstraordinært med de to som utgjør filmens kjærlighetspar. Om det skyldes potetgullet, øyeblikkets sedate gjennomsnitlighet eller en kombinasjon, kan ikke en gang AD'n på jobben gi oss et bekreftende svar på.
– Potetchips kan vel strengt tatt ikke forandre verden i utstrakt grad, men det kan definitivt gjøre øyeblikket litt bedre. Og i Delivios tilfelle, gi det deg smaken på det italienske, sier han som for anledningen har insistert på å gå under navnet Egilio Payarotti, AD i Try.

Team har foruten Egile, vært Largo Joaquino Grimstagio (tekst), Morto Polmaro (konsulent) og Catarina Wennerstigi (prosjektleder).

Filmen er produsert av Monster med Pietro Nessi på regi og Helena Lundi som produsent.

Det handler om en hovedfilm og en hale: 50-sekunder og 15 sekunder.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.