Bring it on

Arbeid av Recommended Norway

Umbro vil inspirerere unge, fotballintreresserte gutter og jenter til å lage film. Den beste filmen premieres med en tur til fotball-EM for to personer.

Ideen bak kampanjen, som består av film, print annonser, nett bannere og kampanjemateriell i butikk, er å inspirere unge fotballspillere og fotballinteresserte til å lage sin egen film. Vinneren får en tur til EM for to personer, inkludert reise og opphold, «film deg til EM» lyder pay-offen.  

Fotballspillerne Fredrik Strømstad (Start), Tarik Elyounoussi og Ardian Gashi  (begge fra Fredrikstad), Knut Olav Rindarøy (Molde) og Aidin Brown (Ålesund) er med i filmen. De viser triks, og skal inspirere unge fotballspillere til å gjøre det samme.

Omfanget av kampanjen er nasjonalt. Den har en egen spesialdesignet kampanjesite, og den skal annonseres i Dagbladet på nett og papiravis, så vel som  visning på kinoer i de syv største byene i landet. Konkurransen varer frem til 1. juni.

Det er Kristiansandbyrået Recommended som står bak kampanjen.

Kreativt team:
Art Director: Christian Bråthen-Nordland
Mac-operatør: Ronny Reisvold
Prosjektleder: Karianne Hovet

Web:
Utvikling: Ole Marius Mathiassen
Prosjektleder: Bernt Dag Ravnevand

Regissør: Sten Hellevig
Fotograf: Tove Sivertsen
Musikk: Miss world

Ansvarlig hos kunde: Geir Nordahl

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.