Istiden kommer

Arbeid av Recommended Norway

Recommended og Hennig-Olsen Is har samarbeidet i nær 20 år. Nå er de ute med en kampanje for årets ismagasin, «Istiden».

«Istiden» er  Hennig-Olsens årlige Ismagasin, som distribueres til butikker, salgsapparatet, innkjøpere og andre samarbeidspartnere. Istiden lages hovedsakelig for å inspirere og informere nettopp disse.

 – Vi håper den vil imponere og minne det norske folk om hvem som leverer Kremen av iskrem når de ser kampanjen i sin helhet, sier AD og kreativ leder Christian Bråthen-Nordland.

Uttrykket blir også å finne i annonser og sisteledd. Klikk på plusstegnet i mediaspilleren for å se annonsene i større versjon.

Idè & konsept: Recommended
Kreativ leder/Art Director: Christian Bråthen-Nordland
Tekst: Kjell-Ove Klauset
Ferdiggjøring: Jostein Syvertsen
Rådgiver: Pål Gravdahl
Prosjektleder: Jahn Olav Marum
Foto: Marcel Lelienhof
Illustrasjoner: Adhemas Batista

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.