Mer fotball på TV

Arbeid av NORD DDB

DDB Oslo og Bleed har sammen utviklet nok en webside for Pepsi Max. Denne gangen er temaet fotball.



– I bunn og grunn handler fotball om fansen, og de fleste av fansen ser fotball hjemme i sin egen stue. Det er disse vi vil snakke til, og forhåpentligvis hjelpe, slik at de kan se mer fotball på en aktiv måte, sier arbeidsgruppen fra DDB og Bleed.
 
På websiden treffer du engelskmannen Gary Smith, som ifølge de to byråene er «verdens beste til å se fotball på TV». Med sin «Max Fan Guide» vil Gary lære bort «how to watch more of the most beatiful game in the world, from the comfort of your own living room.»
 
Webproduksjon er gjort av Bleed og filmproduksjon av Monster.
 
Se kampanjesiden her.

Involverte:
DDB Oslo
Tekst: Jørgen Gjærum og Magdalena Kamøy
AD: Dennis Tönnkvist (DDB Tribal)
Rådgiver: Ester Conings Vanvik
Prosjektleder: Mirka Härkönen
Produsent: Cyril Boije
Planner: Kristin Pettersen
 
Bleed
AD: Kjetil Wold
Designer: Astrid Feldner
Programmerer: Andre Elvan
Prosjektleder: Katrine Haug
 
Monster
Regi: Henrik Sander
Produsent: Helene Lunde

Pepsico
Markedssjef: Kyrre Lømo

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.