Når gode apotekråd er dyre

Arbeid av Dinamo

Apotek 1 går ut i eteren med to nye filmer. Det er Dinamo Reklame som står bak satsingen, som fokuserer på Apotek 1’s rådgivende kjernekompetanse.

Fjorårets kampanje tok for seg den tunge kompetansen som ligger i en bedrift med flere hundre års erfaring og dyktige medarbeidere, noe som ga positive resultater.

Nå er fokuset flyttet videre til å omhandle råd og konkrete produkter, og formen på filmene er endret til det mer dagligdagse. 
– Apotek 1 er en av få gjenværende faghandlere. Derfor er det viktig å minne kundene om den kunnskapen vi besitter. Våre medarbeidere spesialutdannet til å håndtere helse og farmasi-spørsmål. Vi ønsker å kommunisere kunnskap på en engasjerende og underholdende måte,forteller markedssjef Elisabeth Skofsrud.   

I tillegg til TV benyttes radio og DM aktivt i tillegg til selve opplevelsen i apoteket.

De involverte hos Dinamo har vært Henrik Johs Sæther,  Henrik Hagelsteen, Ivar Vereide, Lis Lonning, Tom Ovind, Ingunn Kristensen og Tonje Østbye.

Regi er ved Petter Næss og produsent har vært Sebastian Marcussen og produksjonsselskapet er Monster.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.