Takker for ti harde år

Arbeid av TBWA\Oslo

TBWA\OSLO har utviklet en kampanje for å markere Viagras 10 års-jubileum i Norge.

Byrået feiret jubileet ved totaldominans i magasinet Dagens Medisin.
–– Det ble lage to løsninger, en for å markere feiringen av 10 års-jubileet, og en løsning hvor strategien var å bevege seg bort fra rasjonelle produktargumenter og «sexvitser», til et intelligent og menneskelig budskap om bedret livskvalitet, forteller byrået.

Teamet på jobben var Eva Knudsen, Cecilie Falch, Trygve Sørli, Henrik Bydal, Robin Snasen Rengård, Benjamin Aker (kreatører), Ketil Løkke (planner), Kristine Lie Ludvigsen (prosjektleder) og Per Øivind Bang (konsulent).   

Kommentarer

Alexander Gjersøe

9 år, 6 måneder siden

er det annonser som skal få leger til å pushe viagra på pasientene sine framfor andre potensmidler? eller er det mer feelgood potenssviktannonser som bare feirer at de har holdt det stående i 10 år? synes forøvrig "livet er hardt" og "10 harde år" er på grensen til sexvitser. men så skal det sies at jeg ikke klarer å lese brødtekstene på maskina mi.

Pål Jespersen

Senior Art Director/Kreatør i Creuna

9 år, 6 måneder siden

Når man er så heldig å få lage print for Viagra kan jeg jo være enig i det.

Odd Einar Hennøy

Tekstforfatter i Alle Gutta

9 år, 6 måneder siden

Litt slapt.