Annonserer for første og eneste gang

Arbeid av Dinamo

I morgen blir den gamle bilbutikken i Parkveien 27 Åpent Bakeris fjerde utsalgssted i Oslo. Dinamo hjelper til med å feire begivenheten via et oppslag i Dagbladet Magasinet.

– Dette blir antakelig første og eneste gang Åpent Bakeri bruker reklame i åpne medier som virkemiddel, men vi synes denne anledningen var så god at vi utfordret Øivind Lofthus i Åpent Bakeri til bruke den, sier Pål Drage, som har vært ekstern rådgiver for bakeriet.

– Oppgaven handlet om å få frem kvaliteten i det Åpent Bakeri leverer uten å skryte, si for mye eller bli for reklamete – samtidig være tydelig på hvor man åpner, avslutter Drage.

Dinamo er byrået, Henrik & Henrik kreativt team, grafisk formgiver Lis Lonning og prosjektleder Lene Gjelsvik. Ole Musken har fotografert.

Klikk plusstegnet i mediaspilleren for å se annonsen i større versjon.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.