Nakne menn dytter bil

Arbeid av

For andre år på rad lager NAF en sommerkampanje basert på konseptet «Det er nå du skulle vært NAF-medlem».

Kampanjen er utviklet av Futatsu Industries, og skal demonstrere at NAF kan hjelpe deg langs norske og europeiske veier, uansett hvilke situasjoner du havner i. 
– I årets kampanje ønsket vi nok en gang å fokusere på at NAF hjelper deg uansett hvor og hvordan, sier NAFs direktør for medlemskap og marked Tone Rydjord.

Tydeligere profil Under payoffen «Vi er alltid med deg» er det nettopp NAFs alltids tilstedeværende medlemsservice som er hovedbudskapet.
– Da vi skiftet til Futatsu Industries la vi opp til å tydeliggjøre medlemsfordelene ytterligere, og i våre målinger har vi sett hvordan dette blant annet har løftet NAFs relevans og lysten til innmelding, sier Rydjord.

Futatsu har hyret inn regissør Bobby Peers fra Motion Blur, som akkurat har ferdigstilt en film der en familie får uventet hjelp av en gjeng norske nudister. Det er en film både NAF og byrå håper skal fortsette den positive trenden for NAF.
– I fjor rykket den italienske ambassadøren ut mot en av filmene våre og mente den var stigmatiserende mot italienere. Det var selvfølgelig ikke hensikten men ga oss fin PR, og filmen fikk veldig høy liking i målgruppene våre. Den filmen kjører vi igjen i år. Nå blir det spennende å se om noen føler seg støtt av nakne menn som dytter bil. Vi håper jo egentlig ikke det, avslutter Rydjord.

Fjorårets film ligger i mediaspilleren etter nudistfilmen.

Kommentarer

Rune Kongsro

9 år, 5 måneder siden

Var dette før eller etter gutta gikk på polet?

Harald Grenne

Redaktør i Kreativt Forum

9 år, 5 måneder siden

De har sannsynligvis vært en uke i Danmark i forkant av dette.