Ut av steinalderen

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

BBS jobber med å bygge en sterkere merkevare, og har i den anledning lansert en omfattende kampanje for å bygge kjennskap og kunnskap.

BBS er i disse dager i gang med en større kampanje på TV, nett og i ulike magasiner.
– Som følge av internasjonalisering og stadig økt konkurranse har BBS erkjent at det er helt nødvendig å jobbe med å bygge en sterk merkevare, sier konsulent i Kitchen Bjørn Polmar.

– BBS har et ønske om å fjerne seg fra det noe grå, konservative og sidrumpa imaget sitt, til å oppleves som en aktør som faktisk har bidratt til å modernisere samfunnet, fortsetter Polmar.

Kampanjen som nå er på luften består av tre filmer for TV, fire animerte filmer for ulik bruk, stor kampanjeside (utavsteinalderen.no), bannerannonser og diverse printannonser.
– Forhåpentligvis vil dette bidra til at vi bygger kjennskap og kunnskap til BBS, sier kommunikasjonssjef Siv Kristiansen.

Tekstforfatter Bendik Romstad forteller at kampanjen handler om hvordan BBS hjar modernisert og forenklet livene våre.
– Kampanjeideen tar utgangspunkt i hvordan livet i steinalderen hadde fortonet seg med bruk av de «moderne» tjenester og hjelpemidler som vi i dag benytter.

Disse er ansvarlige for kampanjen:
Konsulent Bjørn Polmar
Prosjektleder Ellen Sørnes Hilleren
AD Anne Gravingen
AD-ass Tom Rainer Thuv
Tekst Bendik Romstad
Planner Sten Bråthen
Byråproducer Caroline W. Otnes
Produksjonselskap Einar Film/Toxic/Fido/Screenplay

Kommentarer

Igor Dekovic

Rådgiver i Bouvet

9 år, 4 måneder siden

Morsom!