Bring it on

Arbeid av McCann Oslo

Posten satser millioner for å markedsføre sin nye merkevare Bring. Se filmene her.

I dag går startskuddet for den nye reklamekampanjen til Posten, som skal markedsføre det nye merkenavnet Bring. De nye logoene, utviklet av merkevareselskapet Grow, har allerede skapt liv og røre der slikt diskuteres på internett.

Første del av kampanjen kommer til å forklare og skape forståelse for den nye merkevaren, før det hele kulminerer i en større profilkampanje for Bring-merkevaren, melder Kampanje.

Byrå: McCann

Moland Film har produsert filmene og regien er ved Emil Trier (bror av Joachim, kjent for dokumentaren «Brettkontroll»).

I andre runde av kampanjeperioden kommer det profilfilmer for Bring og de seks spesialistene. Disse filmene lages av det svenske produksjonsselskapet Social Club, og ferdiggjøres i disse dager, ifølge Kampanje.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.