Brukergenerert salamireklame

Arbeid av Bates

Bates og Hyper Interaktiv lanserer en ny nettkampanje for Gilde Go og Mager Salami

Det nye konseptet fra Gilde presenteres som annonse, bannere og kampanjeside. Nettkonseptet er et brukergenerert tegneserieunivers. Ved noen enkle tastetrykk kan folk laste opp et bilde av seg og sin «favoritt» og lage sine egne tegneseriestriper. Du kan enten sende det direkte til en venn, eller være med i konkurransen om å lage den morsomste stripen.

Det er brukerne selv som kårer vinnerne i konkurransen. Dagsvinnere genereres automatisk som nettbannere gjennom kampanjeperioden.

Klikk her for å gå til nettstedet.

Team på jobben:
Fra Bates: Gunnar Frigård, Paul Rigault, Yngve Helmman, Tina Jørgensen, Andreas Nordmann
Hyper Interaktiv: Olivier Klaver, Ingeborg Justnes, Are Sundnes
Gilde: Agneta Linden Moen, Kjersti Sørby

Kommentarer

Are Sundnes

9 år, 2 måneder siden

Takk for tips! Nye sikkerhetstiltak er nå under utvikling, og vi lover at du ikke skal vinne flere pølsepakker etter det ;)

André Elvan

Programmerer i Værsågod

9 år, 2 måneder siden

Fin-fin kampanje, men hva skjuler den under overflaten? Marit Larsen? Det tok meg ca 1 min å registrere et bidrag og stemme meg selv til himmels med 666 stemmer (foran nestemann som hadde 39). Siden jeg er mer opptatt av godt flash- (og backend-) håndtverk enn pølse og kokk, kan alle være så snill å jukse seg blå...?