Lady doller seg opp

Arbeid av

Jotun Lady er klar med en kampanjeside hvor ny fargekolleksjon presenteres.

På Jotuns nettsider finner publikum nå inspirasjonsstoff og forslag til fargekombinasjoner som passer til forskjellig interiør.

– Kampanjesiden er i år tatt til et nytt nivå der vi skal inspirere brukerne og gi dem en opplevelse der farger er satt i fokus, sier Joachim Levin, konsulent i Apt.

Apt har stått for hele produksjonen, fra idé/konsept, design, 3D og motion til filmproduksjon, flash og programmering.

Se kampanjesiden her.

Disse er med på jobben:

Dan Butler, Morten Iveland, Pål Smith-Amundsen, Roy Kristoffersen, Christian Pettersen, Monica Rosengren og Joachim Levin.

Kommentarer

Espen Bjarnø

CTO i Movi Tech AS

9 år, 2 måneder siden

Virkelig bra! :) Imponerende hvor behagelig det hele er satt sammen. Inspirerende helt klart.