Tribal DDB lanserer Klikk.no

Arbeid av NORD DDB

Lanseringen av Hjemmet Mortensens storsatsing på nett foregår i stor grad via tradisjonelle medier.

– Ved siden av mer taktisk webannonsering har vi valgt å henvende oss direkte til våre mange og trofaste bladlesere, for å fortelle dem at det nå har åpnet seg et nytt innholdsunivers som inneholder mye mer av det de allerede er interesserte i, sier markedssjef i Klikk, Kristine Helander.

Lars Bjørge, rådgiver og daglig leder i Tribal DDB, forteller om en kampanje som ble mer analog i uttrykket en det byrået normalt sett håndterer.
– Utfordringen har vært å på en enkel og tydelig måte visualisere koblingen mellom alle de ulike magasinene og nettstedet, samt å skape forventninger til interessant innhold innenfor alle temaområdene, sier Bjørge.

Annonseserien omfatter hele 11 temaannonser og 39 magasinannonser. Du kan se et utvalg av begge typer i mediespilleren.

Arbeidsgruppen hos Tribal DDB har besått av:

AD Pål Jespersen (DDB), tekstforfatterne Eystein Ruud og Fred Hauge, rådgiver Lars Bjørge, prosjektleder Hanna Vestvik og fotograf Kjetil Hasselgård.

Klikk plusstegnet nederst til høyre i mediespilleren for å se annonsene med større visning.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.