«Et dukkehjem» fra Jotun

Jotun lanserer en ny maling, TRY lager reklamefilmen.

14735 a57af original

Jotun lanserer i disse tider Sens en ny og helsevennlig interiørmaling, som skal være helt uten skadelige avgasser, lukt og løsemidler. Nyheten bringes til folket gjennom en ny reklamefilm fra Try.

Denne gang valgte vi å la en av de mest oversette minoritetsgruppene i landet komme til ordet, forteller teamet, Egil Pay og Lars Joachim Grimstad.

Etter å ha blitt utsatt for grusomme overgrep gjennom årtier der forurensning og løsemiddelskader har utgjort hverdagen, var det på tide å gi dem en stemme.

Byrå: TRY

Arbeidsgruppe: Egil Pay, Lars Joachim Grimstad, Cathrine Wennersten, Morten Pulmer

Produksjonsselskap: Paradox

Regi: Kristoffer Carlin (med Gaute Hesthagen som co-pilot)

Produsent: Gry Sætre

Etterarbeid: Video Workshop

Kundeansvarlig: Hege Lundh, Kjetil Urheim

Involverte byråer

Frame

TRY