Siste nytt: Zycomb

Arbeid av Dinamo

Dinamo er klar med lanseringskampanjen for verdensnyheten Zycomb: «Nesesprayen som virker mot både tett og rennende nese.»

Dinamo Reklame vant i sommer byråkonkurransen om Nycomed. Nycomed har et slagord som sier «Et friskere Norge». Det gir føringer for de produktene de utvikler, men Dinamo har også tatt utgangspunkt i dette ved lanseringen av nesesprayen Zycomb, med «frisk» kommunikasjon.
   – Zycomb er et veldig godt produkt og dette er en viktig og spennende lansering for oss. Filmene er virkelig et friskt pust i kategorien legemidler, sier Markedsdirektør Marianne Mæhlum i Nycomed.

Filmene tar utgangspunkt i et nyhetsformat hvor reportasjer og nyhetsanker
forteller om lanseringen av nesesprayen. Selvironi, uhøytidelighet og underfundig humor er stikkord.

I mediespilleren: To lange filmer, én kort.

Teamet bak kampanjen er AD: Torstein Greni,  tekst: Stein Simonsen, konsulent: Tom Søgård, prosjektleder: Anne Cathrine Aasen, AD-assistent:
Jannike Flaten.

Produksjonsselskap er Mister Krister i Stockholm ved regissør Kalle Breitholtz.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.