Mer heltepotensial

Arbeid av McCann Oslo

Gjennom kampanjen «morgendagens helter» forteller StatoilHydro om sin satsing på utvikling av talenter. Nå lanseres tre nye filmer i kampanjen.

StatoilHydros kampanje «Morgendagens helter» startet i oktober med reklamefilmen «Ugjort», tonesatt av Elton Johns «Rocket Man».

Selskapet er en viktig støttespiller til talentutvikling, og fokuserer spesielt på idrett, kultur og utdanning. Her er tre oppfølgerfilmer som fokuserer på disse områdene.

Arbeidsgruppen i McCann har vært konsulent Marit Høvik Hartmann, planner Haldor Hårvik, kreativt ansvarlig Atle Skageng, kreatørene Geir Florhaug, Jeppe Christoffersen, Sigurd Solberg og Annette Kriszat og prosjektleder Kristin Lien. Byråprodusenter har vært Monica Skar og Beril Holte Rasmussen.

Einar Film har vært produksjonsselskap med regi Morten Tyldum.

Kommentarer

Njål Berge

9 år siden

Imponerende - spesielt det lille hårføner øyeblikket - magisk!

Frank Nystuen

9 år siden

Dette er veldig, veldig fint. Godt og levedyktig konsept, relevante situasjoner og smart bruk av kjendiser. Gratulerer.

Thorbjørn Ruud

Art Director/Partner i POL

9 år siden

Faen heller. Rett og slett veldig veldig bra.

Jørgen Holst

Creative Director, Digital i Bates

9 år siden

Hadde jeg hatt på en hatt i dag så hadde jeg tatt den av.Veldig bra.

Pål Wehus

9 år siden

Dette er dritbra! Gratulerer. Veldig, veldig, veldig (ja, tre) bra jobba.

Espen Skrolsvik

9 år siden

Oida...
Jeg er imponert over hvordan journalistene forsvinner helt når søsteren kommer - og så dukker de opp igjen når hun går... Veldig skummelt :-)

Halvdan Lind Høverstad

Kreativ leder i Bonanza

9 år siden

Superfantastic! Jeg blir helt rørt...