Radiokampanje for Xbox-spill

Arbeid av Cutting Edge Radio

I TV-reklamen er det Morten Harkets syngende lepper som gjelder. Nå er Microsofts norske radiokampanje for Xbox 360-spillet «Lips» klar.

Med trådløse mikrofoner og sceneshowsensor er «Lips» TV-spillet som synger julen inn med norskkomponerte toner. Microsofts internasjonale kampanje, frontet av a-has udødelige «Take on Me», gir selskapet fart inn mot julehandelen. Kampanjen lanseres på TV, kino og radio, og i disse dager er de norske spottene klare for lufta.
 
Radiokampanjens premiss er «poeng for bevegelse og sang», som er hva som skiller spillet fra konkurrenten, Playstation-spillet «Singstar».

I spottene møter vi figurer som kombinerer sang og bevegelse, henholdsvis på en tennisbane, på en appellplass og en byggeplass. Tre spotter har blitt produsert hos Cutting Edge Radio av Marius Skogsrud og Aleksander Lilleøien. Tekst og regi er ved Andreas S. Frølich.
 
Ansvarlig hos kunde er Anne Kathrine Bardal.

Se reklamefilmen i den internasjonale kampanjen her.

Klikk «Neste»-pilen i mediespilleren for å høre de norske radiospottene.
 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.