Rottefella blir Godfella

Arbeid av Involve!Advertising

De fleste nordmenn har et forhold til Rottefella. Ved hjelp av Harpun er den gamle slageren blitt superhipp, hevder de selv.

Harpun med Simon Oldani og Roger Henriksen i spissen fikk i oppdrag å markedsføre Rottefellas nye telemarksbinding NTN, visstnok den beste som finnes.
– Det er verdens stødigste telemarksbinding, forteller Oldani.

De fikk med seg støvelleverandørene Crisp og Scarpa, og lagde konseptet Godfella, en kampanjeside hvor til og med «mafiabossene» står på ski.
– Idéen bak konseptet, som også Stian Bjørhovde og Camilla Jarem var med på å klekke ut, er å gjøre det kult å stå på telemark. Derfor ville vi gi Rottefella street-cred, og være litt tøffe i trynet. Vi har blant annet hentet inspirasjon fra mafiafilmer, sier Simon og Roger.

– Sammen er Rottefella, Crisp og Scarpa Godfella, en «mafiafamilie» som hører sammen i bakken, forklarer Roger.

– Etter hvert er ambisjonen å utvikle kampanjesiden til å bli en interaktiv side for telemarkfans, sier Oldani.

Rottefella har valgt Zpiker som PR-byrå.
 
Les mer på www.godfella.no.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.