Får hverdagen til å virke

Strømleverandøren Hafslund og reklamebyrået Kitchen er klare med sin første profilfilm.

15482 21ce3 original

Strømleverandøren ønsker å vise frem resultatet av den største profilsatsingen selskapet har gjort på flere år.

– Vi ønsker å vise at vi spiller en viktig rolle i folks hverdag, selv om de færreste tenker over det til daglig, sier leder for corporate branding i Hafslund, Anne-Line Ottesen.

– Med et glimt i øyet minner vi folk på at Hafslund gjør en viktig jobb, ved at vi er til stede gjennom alle de små tingene som får hverdagen til å virke.

Teamet Anne Gravingen og Bendik Romstad har hatt ansvaret for utviklingen av filmen.
– Ved å vise vanlige folk som gjør vanlige ting som involverer strøm, ser man hvor mange og viktige berøringspunkter Hafslund har med sine kunder. Det er faktisk Hafslund som får hverdagen til å virke for ganske mange, sier teamet.

Resultatet sendes i TV-ruta fra den 21. desember

I tillegg til Gravingen og Romstad består teamet hos Kitchen av AD Mattis Bentzen, planner Sten Bråthen, produsent Caroline Werring Otnes, prosjektleder Nina Motzfeldt og konsulent Anders Aunbu. Filmen er produsert av Moland Film, ved regissør Hans Petter Moland og produsent Mone Mikkelsen.


Involverte byråer

87152 b889b original

Publicis Kitchen