Sier takk

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Fretex gir klær, ting, møbler og mennesker nye muligheter. Nå vil bedriften takke det norske folk for alt de hjelper dem med.

De vil takke alle som gjennom året har gitt, og alle som har kjøpt. Uten alle disse enkeltpersonene ville ikke Fretex vært det de er i dag.
– Vår visjon er å gi folk grunn til å tro på framtiden. Denne kampanjen takker alle som bidrar til det – og det er mange! Det følger et stort ansvar med å forvalte gavene som kommer til Fretex. Vi tar verken gavene eller giverne for gitt, så i denne kampanjen ønsker vi å takke alle som gjør vår virksomhet mulig, sier daglig leder Thor Fjellvang i Fretex Norge.

Kjøkkenhjelp Fretex har igjen samarbeidet med Kitchen i forbindelse med kampanjen.
– Det er tre ulike boardsløsninger. En som har tusen lapper med tusen takker på. Den neste er det færre, men så har også de som har bidratt fått skrevet litt mer. Den siste utformes lokalt med at hvert enkelt lokallag får skrevet på en blank boardsplakat, som så henges opp, forteller Bendik Romstad, tekstforfatter i Kitchen.

Kreativt team: Anne Gravingen, AD og Bendik Romstad, tekstforfatter
Mattis Bentzen, AD
Ingvild Seliaas, AD-assistent
Nina Buskoven, prosjektleder
Espen Haugen, planner
Rune Roalsvig, konsulent

I mediespilleren ser du to av utendørsløsningene.

Kommentarer

Dagmar Kollstrøm

Partner og kreatør i Ernö

8 år, 11 måneder siden

Den lokale varienten så jeg nettopp på Fretexen på Alnabru. Det føltes ekstra hyggelig fordi du så at det var ekte.