Innovasjoner til folket

Arbeid av

Volkswagen gjør innovasjon folkelig i sin nyeste kampanje fra Try reklamebyrå.

Volkswagen mener at de gjør til allemannseie de tekniske finesser og hjelpemidler som tidligere bare var tilgjengelige på mer eksklusive biler. «Omgitt av Innovasjoner» er det norske konseptet det nå er laget kampanje på, og som skal vises på TV, nett, radio og annonser.

– Utfordringen har vært å formidle følelser, selv om vi snakker om teknikk, forteller tekstforfatter Petter Bryde og AD Thorbjørn Ruud.

De involverte er AD Thorbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde, macdesigner Thomas Bråten, prosjekleder Cathrine Wennersten og konsulent Morten
Polmar.

Regien er ved Joachim Trier og produksjonsselskapet er Moland film. Etterarbeidet er gjort hos Swiss i Stockholm. Musikken er Angus&Julia Stone med Paper Aeroplane

I mediespilleren: Én film og to annonser.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.