Trønder fremmer Ultra

SMFB lanserer ny radiokampanje for matkjeden Ultra, der en entusiastisk skaptrønder har hovedrollen (i tillegg til en bergenser, en nordlending og en danske).

16295 827ad original

Hverdagskosten er ikke alltid like spennende rundt om i de tusen hjem. Det har Matvarehuset Ultra tenkt å gjøre noe med. Ved å sette ned prisen i ferskvaredisken gir de deg et valg: holde på den triste hverdagsmaten eller rett og slett bare spise god mat hele uka.

SMFB har laget en radiokampanje som utdyper dette for lytteren. Produksjonen er ved Verdens Sterkeste Mann. Kampanjen starter tirsdag førstkommende.

SMFB:

Kreatører: Hans Martin Rønneseth, André Koot, Tina Rygh, Kristina Schaathun

Prosjektleder: Vibeke Wiedswang

Konsulent: Lasse Polmar

VSM:

Regissør: Trond Fausa Aurvåg

Lyddesigner/komponist: Kjetil Røst Nilsen

Produsent: Cathrine Boije

Klikk neste-pilen i mediespilleren for å høre spottene.

c86e17eb-5cd4-42b6-9136-e8fbc4be3d84.mp3

16293-80b0b-original.mp3
Last ned

db1b0109-07cb-4f1b-8437-46927991a12b.mp3

16294-2dfb2-original.mp3
Last ned

8c9fd3a5-d489-48c6-aa85-77a058ab0d90.mp3

16296-eb6ba-original.mp3
Last ned

3867fa74-1344-4338-9c10-56463846677d.mp3

16297-4df23-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

22656 cabdf original

SMFB