Hverdagskosten er ikke alltid like spennende rundt om i de tusen hjem. Det har Matvarehuset Ultra tenkt å gjøre noe med. Ved å sette ned prisen i ferskvaredisken gir de deg et valg: holde på den triste hverdagsmaten eller rett og slett bare spise god mat hele uka.
SMFB har laget en radiokampanje som utdyper dette for lytteren. Produksjonen er ved Verdens Sterkeste Mann. Kampanjen starter tirsdag førstkommende.
SMFB:
Kreatører: Hans Martin Rønneseth, André Koot, Tina Rygh, Kristina Schaathun
Prosjektleder: Vibeke Wiedswang
Konsulent: Lasse Polmar
VSM:
Regissør: Trond Fausa Aurvåg
Lyddesigner/komponist: Kjetil Røst Nilsen
Produsent: Cathrine Boije
Klikk neste-pilen i mediespilleren for å høre spottene.
c86e17eb-5cd4-42b6-9136-e8fbc4be3d84.mp3
db1b0109-07cb-4f1b-8437-46927991a12b.mp3
8c9fd3a5-d489-48c6-aa85-77a058ab0d90.mp3
3867fa74-1344-4338-9c10-56463846677d.mp3
Involverte byråer
SMFB