Trønder fremmer Ultra

Arbeid av SMFB

SMFB lanserer ny radiokampanje for matkjeden Ultra, der en entusiastisk skaptrønder har hovedrollen (i tillegg til en bergenser, en nordlending og en danske).

Hverdagskosten er ikke alltid like spennende rundt om i de tusen hjem. Det har Matvarehuset Ultra tenkt å gjøre noe med. Ved å sette ned prisen i ferskvaredisken gir de deg et valg: holde på den triste hverdagsmaten eller rett og slett bare spise god mat hele uka.

SMFB har laget en radiokampanje som utdyper dette for lytteren. Produksjonen er ved Verdens Sterkeste Mann. Kampanjen starter tirsdag førstkommende.

SMFB:
Kreatører: Hans Martin Rønneseth, André Koot, Tina Rygh, Kristina Schaathun
Prosjektleder: Vibeke Wiedswang
Konsulent: Lasse Polmar

VSM:
Regissør: Trond Fausa Aurvåg
Lyddesigner/komponist: Kjetil Røst Nilsen
Produsent: Cathrine Boije

Klikk neste-pilen i mediespilleren for å høre spottene.

Kommentarer

Edle Bugge

Kreatør i Los & Co

8 år, 8 måneder siden

Liker det

Morten Halvorsen

Creative Director i Ming New York

8 år, 8 måneder siden

Jeg også. Kult!

Mads Løken

manusforfatter i Freelance

8 år, 8 måneder siden

Skjønner ikkeno, jeg.

Linn Belck-Olsen

Konseptutvikler / Tekstforfatter i Hyper

8 år, 8 måneder siden

Æ like det, sjø!