UiO til folket

Arbeid av Dinamo

Med Dinamos hjelp jakter Universitetet i Oslo (UiO) på de mest motiverte studentene – de som ser vedien av å lære av de beste.

Universitetet i Oslo har høy internasjonal ranking, flest nobelprisvinnere og et mangfoldig fagmiljø. Gjennom rekrutteringskampanjen møter de potensielle studentene både professorer fra UiO og mange av fagområdene som tilbys. Kampanjen signeres med payoffen «Kunnskap forandrer alt», som både spiller på hvordan kunnskap forandrer ditt liv gjennom spennende karrieremuligheter, og hvordan det forandrer samfunnet og dagliglivet vårt.

– De som tror at UiO er et litt støvete sted med slitne professorer med Einstein-hår gjemt i krokene tar helt feil. På UiO finner man nemlig stor faglig entusiasme og få stereotype professorer. Derfor ville vi gi UiO et friskt visuelt uttrykk samtidig som vi viste frem kunnskapen universitetsmiljøet representerer, forklarer teamet.

Rekrutteringskampanjen består av fem kinofilmer, ukeplakater på trikk og buss samt bannere. I mediespilleren: To filmer og tre plakater.



Team:
Kundeansvarlig rådgiver: Tom Ovind
Prosjektleder: Lene Gjelsvik/Charlotte Kristoffersen
Byråprodusent: Tonje Østbye
AD: Hanne Martinsen
Tekst: Victoria M. Evensen
 
Andre involverte:
AD: Kate Hagen
Tekst: Morten Andersen
Tekst: John Rørdam
 
Produksjonsselskap: Trøbbel
Regi: Ubbe Haavind

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.