Rygger trygt inn i fremtiden

Arbeid av TRY

Volkswagen er ute med tre nye printløsninger for tre ulike bilmodeller. Fellesnevneren er innovasjoner, som fortsatt er et av Volkswagens hovedfokusområder.

Volkswagen Passat er rykket inn som tre like helsider i Dagbladet Magasinet, for å illustrere Adaptive Cruise Control. De øvrige temaene er ryggekamera
og BlueMotion technologies, opplyses det fra byrået.

Byrå: Try
Kunde: Volkswagen v/Irene Solstad
Tekst: Petter Bryde
AD: Thorbjørn Ruud
Mac-designer: Thomas Bråten & Ole Jakob Bø Skattum
Prosjekleder: Cathrine Wennersten
Konsulent: Morten Polmar
Foto/3D: Gimpville

Kommentarer

Mads Løken

manusforfatter i Freelance

8 år, 7 måneder siden

Jeg liker annonsen veldig godt, men samtidig synes jeg det er litt underlig at VW bruker en dobbeltside på å promotere noe som Nissan Primera kunne tilby for mange herrans år siden. Ryggekamera er jo ikke akkurat en nyhet lenger? (Når jeg tenker meg om innbiller jeg meg at det var Petter og Thorbjørn som lagde reklame for Nissans ryggekamera også, eller husker jeg feil?)