Egg, eggere, Eggum

Prior lanserer i dag sitt nye reklamekonsept «Prior gjør livet lysere». Try står bak, og i den første profilfilmen møter vi Jan Eggum, som har fått et litt eiendommelig problem.

15792 30e5a original
15793 e6538 original

Vi er veldig fornøyde med å ha fått med Eggum på dette. Han er et fint startskudd for konseptet, og vi kan allerede nå avsløre at det vil komme flere filmer hvor andre kjente og ukjente personer har fått livet sitt lysere, sier AD i Try, Karin Lund.

Filmen, med hittil ukjente versjoner av «Mor, jeg vil tilbake» og «En natt forbi» starter på TV2 i dag.

Vi har også utviklet en rekke promofilmer som viser hvordan Prior gjør livet lysere. Disse tar for seg fordelene til det hvite og lyse kjøttet, som for eksempel sunnhet, smak og enkelhet, sier tekstforfatter i Try, Øystein Halvorsen.

Total omprofilering. Try vant reklamekontoen til Prior etter en omfattende byråkonkurranse for trekvart år siden. Dinamo Design har ledet merkevareprosessen og har utviklet ny logo og nytt profilprogram.

Vi har hatt et godt samarbeid med Dinamo Design hele veien, og det har vært krevende, men først og fremst morsomt, å jobbe med så mye nytt på én gang. Det er på en måte en gylden sjanse til å gi merkevaren et ordentlig løft, sier konsulent i Try, Trond Sandø.

Filmen er produsert av Paradox med Andreas Riiser på regi.

Det virket som om Jan Eggum koste seg under opptakene, og jeg mener han her leverer en svært overbevisende skuespillerprestasjon. Så hvis han ikke får dreis på musikken igjen, har han iallfall en karriere å falle tilbake på, avslutter Øystein Halvorsen

Team fra Try:

AD: Karin Lund

Tekstforfatter: Øystein Halvorsen

Konsulent: Trond Sandø

Prosjektleder: Ulla Jacobsen og Kaya Yssen Try

Produksjonsselskap: Paradox

Regi: Andreas Riiser

Foto: Gaute Gunnari

Produsent: Gry Sætre og Beate Tangre

Ansv hos kunde: Lena Sarset og Jon Thomassen

Involverte byråer

Frame

TRY