Milde minutter

Arbeid av Suburbia

Surburbia står bak en ny film- og viralkampanje for Lano, lagd under konseptet «Milde minutter».

– Det er lanoungen som skal til pers igjen, denne gangen kommunisert gjennom vårt nye konsept «Milde minutter», der barna får sagt sine egne meninger om såpen og det å vaske seg og ellers alt annet som måtte komme dem for munn, forteller AD Jarle Hetland Bjørlin.

– Alt skjer i et Lano-kar som muligens blir å se andre steder også. Det er fra barn i fulle badekar man får høre sannheten, avslutter Bjørlin.

Team:
Tekstforfatter: Camilla Watz Johannessen
AD: Jarle Hetland Bjørlin
Prosjektleder: Jannicke Thorsen
Konsulent: Jarl André Vethe

Produksjonsselskap: Peder Nordlund
Regi: Peder Nordlund
Etterarbeid: The End
CGI: Eirik Aanonsen
Musikk: Anders Elverhøy

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.