Chess med ny viralfilm
Med enklere mobilabonnement og lavere priser får pappaer i perm mer tid til morsomme ting, som for eksempel babywrestling.
Aktuelt byrå
Futatsu Industries
Kampanjen er en fortsettelse av Pappaer i Perm kampanjen, som ga oss et blikk bak kulissene hos fedre i pappaperm. Der ble det konkurrert i bleieskift, krabbing og raping, og det er i forlengelsen av dette at vi nå får innblikk i det aller helligste: Brytekampen.
Vi lot to babyer med drakter på kravle rundt i en liten ring, og så klippet vi dette sammen for å skape litt mer dramatikk. Resultatet er blitt ganske hysterisk og viralen har så langt fått i underkant av 60.000 treff, hvorav flere og flere i blant annet USA og Australia, sier markedsdirektør Jarle Alvær.
Filmen er laget av «Max Manus»-regissørene Roenberg gjennom Motion Blur. Det er Futatsu Industries som har utviklet konseptet.
Involverte byråer
Futatsu Industries