Se Jens ta en Bob

Arbeid av Apt

Try/Apt står bak en omfattende kampanje for Arbeiderpartiet der en stiller spørsmålet: Hva er viktig for deg?

I kampanjen på nettstedet www.viktigfordeg.no blir vi møtt av en taus Jens Stoltenberg som bruker samme kommunikasjonsform som Bob Dylan gjorde berømt i sin klassiske video for «Subterranean Homesick Blues»*; plakater.

Ved hjelp av seks ord oppfordrer Arbeiderpartiet velgerne til å lage sine egne valgplakater for å fortelle partiet hva som er viktigst. Kampanjen skal gå ut i flere flater.
–  Offisielle AP-plakater ligger også ute på kampanjesiten, slik at man får et godt bilde av hva som er viktig for Arbeiderpartiet. Kampanjen har på kort tid generert flere tusen bidrag, heter det fra Try/Apt-hold.

www.viktigfordeg.no

* Fra dokumentarfilmen «Don't Look Back».

Kommentarer

Anders Aakre

8 år, 3 måneder siden

Montraux om det ikke er fordi Jens er blitt så ubegripelig kjedelig at han velger å holde kjeft? Uansett, et flott interface på kampanjen. Jimmy likes!

Astrid Feldner

8 år, 2 måneder siden

nice website