Hvor mye er en jente verdt?
Kitchen er ute med to annonser for Plan Norges jentekampanje «Hvor mye er en jente verdt?», som debuterte i går.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Kampanjen går blant annet som dobbeltside i Aftenposten, og fortsetter i flere uker fremover i dagspresse og magasiner.
Kampanjen skal synliggjøre arbeidet Plan gjør for jenters rettigheter, sier konsulent Rune Roalsvig i Kitchen.
Plan gir hvert år ut «Jenterapport», som kartlegger jenters situasjon og levekår sett i lys av FN's tusenårsmål. I den forbindelse lanserte organisasjonen i går en stor nasjonal kampanje som fokuserer på jenters situasjon i sørlige strøk.
Klikk på neste-pilen og last ned annonsene som pdf til skrivebordet dersom du har problemer med å lese brødteksten.
Ansvarlige i Plan Norge: Lise R. Kristensen og Hilde C. Henriksen
Arbeidsgruppen i Kitchen er:
Konsulent Rune Roalsvig
Prosjektleder Nina Motzfeldt
Planner: Espen Haugen
Ad-ass: Haakon Stensholt og Christian Lauritzen
Tekstforfatter: Bendik Romstad
AD: Anne Gravingen
ad8ba582-5de3-4aec-a4a1-69ac8c0f5a9a.pdf
31fa9e10-cf06-4ce7-aedf-aec1a0425173.pdf
Involverte byråer
Publicis Kitchen