Et billig tellerskritt er et billig tellerskritt

Etter å solgt ringeminutter i bøtter og spann har mobiltelefonkioskmannen stukket ut av landet og bosatt seg på øde øy syd for ekvator.

17807 e2dfd original

Den første filmen på det nye konseptet har TV-premiere på mandag. Temaet for kampanjen er at det ikke ligger noen fare i å kjøpe billige tellerskritt.

Eksklusive italienske designertellerskritt. I motsetning til de fleste andre forbrukerartikler er det ingen kvalitetsforskjell på tellerskritt. Det finnes ikke lange eller korte tellerskritt, vannskadetellerskritt eller eksklusive italienske designertellerskritt. Når man ringer hører ikke mottakeren noen forskjell. Sier man noe dumt med et billig tellerskritt, blir det ikke noe mindre dumt med et dyrt tellerskritt. Det er rett og slett ingen risiko forbundet med å velge en billig mobilleverandør som Talkmore. Det er dette vi prøver å formidle i våre nye filmer, forteller kreativ leder Frank Nystuen i Uncle.



Kampanjen består av fire filmer som alle er skutt i Romania. Filmene vil bli sluppet enkeltvis utover vinteren. Den første filmen på det nye konseptet blir å se på blant annet TV 2 og TVN førstkommende mandag.



Teamet hos Uncle består av konsulent Rune Skalstad og det kreative trekløveret Anders Asheim, Terje Jacobsen og Frank Nystuen. Filmen er produsert av Paradox ved regissør Lasse Gretland, fotograf Jon Gaute Espevold, samt produsente Gry Sætre og Jarle Tangen. Ansvarlig hos Talkmore er Pål Barth Nilsen.

Involverte byråer

Uncle Grey Oslo