Evolusjon, ikke revolusjon

Arbeid av Fasett

I forbindelse med 100 årsjubileet for Lyse har Fasett gitt ny identitet til det som er et av de mest kjente merkene i Stavanger-regionen.

Målet med oppdateringen er å gi et moderne, framtidsrettet industrikonsern innen energi- og telekommunikasjon et mer tidsriktig uttrykk. Og gi det en logo som er klar for vår tid og kan fungere både tredimensjonalt, på internett eller mobil.

Hovedelementene beholdes både i logo og grafisk profil; konsernets fortid og arv er ikke borte for godt.

Lyses logo og designprogram har vært uendret siden etableringen av Lyse Energi som selskap i 1999.

– Stort sett hele Fasett har på en eller annen måte vært med og bidratt i denne prosessen: ikke bare ble det utviklet en identitet, men også alt av kommunikasjon i forbindelse med lanseringen av logoen ble utviklet av oss i godt samarbeid med Lyse, sier daglig leder og rådgiver i Fasett, Pål H. Berge.

Kommentarer

Jeg blir ikke kvitt 'Clyse'!