Det du ser avgjør hva du bør bli

Arbeid av HK Reklamebyrå

HK Reklamebyrå har sett verden med barns øyne, og er klar med årets rekrutteringskampanje for Dronning Mauds Minne Høgskole (DMMH).

Ser du læring der andre ser feiling? Ser du lek der andre ser støy? En god førskolelærer klarer å se verden med barns øyne, mener HK Reklamebyrå.

–– Ikke alle har det som skal til for å bli førskolelærer. Hvordan du ser verden er ganske avgjørende for om du egner deg til å gi barn en god start i livet, sier AD Frank Trana.

Sammen med tekstforfatter Hanne Thoresen har han utviklet kampanjen som skal rekruttere de best egnede studentene til å bli førskolelærere.
–– HK Reklamebyrå har bidratt til å øke antallet unike søkere til DMMH de siste fire årene, og har som utgangspunkt å fange fremtidige studenters oppmerksomhet i en jungel av studietilbud, forteller Thoresen.

DMMH er den eneste høgskolen i Norge som kun utdanner førskolelærere.
–– Det gir oss en unik mulighet til å jobbe med barn i hovedrollen. En utfordring i seg selv, da barn og dyr er de vanskeligste modellene en kan jobbe med, avslutter Thoresen.

Kanaler: Annonser, adshels, brosjyre, bussback, dmmh.no og sosiale medier.

Team:
AD: Frank Trana
Tekst: Hanne Thoresen
Mac-er: Grethe Moe
Web: Robert Finserås
Prosjektleder: Mari F. Eriksen
Foto: GT/Frank Trana

Ansvarlig hos kunde: Berit Gåsbakk

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.