VG i pluss

Så langt i år har det meste i mediene handlet om kuldegrader. Det skal VG og Dinamo nå gjøre noe med.

17771 41040 original
17773 25189 original

Denne uken starter avisen sin årlige reisekampanje, hvor nordmenn skal minnes om at det finnes en verden hvor gradestokken for det meste oppholder seg på plussiden. Kampanjen består av bannerannonser, radio, film og avisannonser.

Kunde: Per Håkon Fasting og Knut-Olav Folkestad

Konsulent: Anniken Hallan

Prosjektleder: Anita Engen Hjelset

Kreativt team: Mattis Bentzen og Morten Andresen

Kreativt ansvarlig: Ivar Vereide

Formgiver: Guro Trevland

Radioproduksjon: Verdens Sterkeste Mann v/regissør Sigmund Falch

Filmproduksjon: Toxic

02bd6345-8182-48f6-8f4a-d0ad9305bc9e.mp3

17770-fea17-original.mp3
Last ned

0f18a009-b60d-4e1a-a061-c5aa00ab0934.mp3

17772-364d4-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS