Dist med ny byråprofil

Arbeid av ANTI

En selvlaget logo har gjort jobben for Dist Creative siden oppstarten i 2007. Nå er en komplett byråprofil på plass, laget av Anti.

– Når profilen skulle på plass, skulle det gjøres en skikkelig jobb. Vi ville rett og slett ha en profil som gjennspeilet byrået fullt og helt, med den seriøsitet og lekenhet vi ønsker at våre kunder skal oppfatte, sier byråleder Morten Isachsen i Dist.

Det er designbyrået Anti ved designer Martin Yang Stousland som har utført jobben, mens foto er tatt av Stian Andersen.

Kjetil Wold, kreativ leder i Anti, er stolt av jobben.
– Å få lov til å gå brutalt til verks er noe som alltid driver frem det beste i oss. Vi synes profilen passer perfekt til et byrå som Dist. Smått god-frekk, men samtidig bunnseriøs og solid. Den skiller seg pent ut og vi mener de kan leve lenge med dette uttrykket. Med mindre de plutselig finner på å starte en helt annen virksomhet.

I anledning overlevering av profilen, ble også verdens største visittkort produsert. Dist og Anti venter foreløpig på godkjenning fra Guinness Book of Records.

Sjekk ut hele profilen her.

Kommentarer

remi juliebø

7 år, 9 måneder siden

bra jobba!

David Jacobsen

7 år, 9 måneder siden

Grattis, DIST !