Jakten på sjokoladebitene

Arbeid av Screenplay Kommunikasjon

Det norske folk drar gjerne på tur med Hans Tyri og røyskatten for å lage verdens beste sjokolade.

For femte året på rad lanserer Freia Melkesjokolade i samarbeid med Virtual Garden Screenplay en helårskampanje på nett og i butikk.

– Freia Melkesjokolade representerer noe av den norske folkesjelen, og vi ser at det er et enormt engasjement når vi inviterer til deltagelse på http://freia.no, sier Cecilie Stene-Johansen, Senior Brand Manager i Kraft Foods Norge.

Populært spill
– Kampanjen ble lansert 1. februar 2010 og ved bruk av blant annet Facebook og e-post har vi allerede fått over 80.000 besøk på siden, og det har til sammen blitt spilt mer enn 350.000 spill. Gjennomsnitts besøkstid er på 14 minutter og en av fem spillere registrerer seg for videre deltakelse. 80.000 besøk på to uker er vi mer enn godt fornøyd med før vi starter med annonseringen, sier Stene-Johansen.

Virtual Garden Screenplay:
Victoria Karlsson, design
Marius Gratte, flashutvikling
Jan Ove Moen, flashutvikling
Freddy Blomberg, AD
Ingvild Andersen / Mona Larsen, Prosjektledelse
Helge Tennø, Planner
Siv Thorud, Rådgiver

Partnere i prosjektet:
Bjørnar Olsen, Tekst
Christopher Einarsrud
ArtPlant, Illustrasjoner
Både Og ved Morten Næss
Studio 89, lyd og musikk

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.