Norgesbestbetaltejobb.no

Arbeid av Dinamo

Oppgave: Skape oppmerksomhet rundt navnebyttet fra Corporate Express og Binders til Staples

Oppgave: Skape oppmerksomhet rundt navnebyttet fra Corporate Express og Binders til Staples. Innsikt: Det man har sagt husker man bedre enn det man har lest eller hørt. Men et navnebytte er helt uinteressant for folk flest. Idé: Utlyse oppdraget med å erklære det nye navnet den dagen byttet skulle skje. Og betale urimelig godt for dette ene ordet - hvis det ble sagt riktig. Gjennomføring: For å søke måtte man på kampanjesiden avlegge stemmeprøve godkjent med voice recognition software. Deretter skrive en kort søknad og innhente referanser via mail, Twitter, Facebook. Resultat: Svært mye ubetalt media, som i seg selv bidro sterkt til å innarbeide det nye navnet. Over 215.000 besøk til siden i den ene uken den tok imot søknader. Over 65.000 referanser innhentet. Over 16.000 fullførte søknader.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.