Liv laga hos Apotek 1

Arbeid av

TBWA\OSLO og Pravda har laget filmer om intet mindre enn selve livet for Apotek 1. Påskefilmen begynner på TV denne uken.

20 millioner kunder besøker Apotek 1 i løpet av året.
– Vi ønsket derfor å lage relevante filmer om livet som kunder kan kjenne se igjen i, og samtidig kunne tilby markedes beste tilbud på aktuelle produkter i de ulike sesonger av året. Mange assosierer apotek som et sted du går når du er syk eller har en resept, men vi ønsker å vise at Apotek 1 har mange andre gode og trygge hverdagsprodukter, sier Elisabeth Skofsrud, markedssjef i Apotek 1.

TBWA følte at det ikke var naturlig å legge seg på en tradisjonell humorlinje denne gangen.
– Derfor landet vi på å vise målgruppen i naturlige settinger i livet, overbringe fine øyeblikk som også kan være relevante for det Apotek 1 representerer. Vi tror kundene setter pris på ærlig og informativ reklame fra Apotek 1, sier Eva Grefstad Knudsen, kreatør i byrået.

Den første filmen, med påsketema, har akkurat begynt å gå. Det følger flere filmer i samme serie utover året.
– Dette er starten på en helt ny Apotek 1-kampanje hvor det vil være en sterk og relevant rød tråd som binder sammen alle kanaler som film, print, instore, DM og radio, sier Elisabeth Skofsrud

Team: Planner/rådgiver: Nicholas McLean
Prosjektleder: Hedvig Tollefsen
Kreatører: Eva Grefstad Knudsen, Henrik Bydal
AD-assistent: Johannes Vestly.

Produksjonsselskap: Pravda
Regi: Glenn Huth Mæland
Produsent: Erik Schøien

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.